Als je een keer niet helemaal tevreden bent met een artikel van ons, kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Terugbetaling van je retour kan alleen plaatsvinden als de artikelen in de originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aankomen. Let op: om hygiënische redenen kunnen we aangebroken producten niet meer terugbetalen.
Als je een verkeerd product van ons hebt ontvangen, nemen wij natuurlijk de retourkosten voor onze rekening. Voor alle overige retourredenen en de daarbij horende retourkosten is de koper zelf verantwoordelijk.
De herroepingsinformatie met een herroepingsformulier vind je hier.
De volgende twee stappen laten ons retourproces zien:
1. Stuur een e-mail naar info@caamate.de en vermeld daarbij:
- je bestelnummer (het 6-cijferige bestelnummer vind je in je bestelbevestiging; gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als bij de bestelling)
- de reden van retour (bijv. beschadigd, bevalt niet, dubbel gekocht, enz.)
- de producten die je wilt retourneren. Extra informatie over de staat van het product is hierbij handig.
2. Wij nemen contact met je op met de verdere instructies.
Reclamatie & terugbetaling – veelgestelde vragen
Reclamatie & terugbetaling – FAQ’s
Het spijt ons enorm dat je levering onvolledig was. Dat was uiteraard niet onze bedoeling en hoort niet te gebeuren. We zorgen zo snel mogelijk voor een nalevering. Vul kort het contactformulier in met de exacte informatie over welk(e) product(en) ontbreken, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Het aankoopbedrag wordt uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode teruggestort. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is uitgevoerd.
Als je de retourtermijn van 14 dagen hebt gerespecteerd en de producten nog in de originele verpakking, ongeopend en onbeschadigd zijn, dan betalen wij je aankoopbedrag zo snel mogelijk terug nadat wij de goederen hebben ontvangen.
Als je merkt dat je een verkeerde bestelling hebt geplaatst, neem dan direct contact met ons op via info@caamate.de. Meestal verlaat je bestelling binnen 12 uur ons magazijn. We laten je zo snel mogelijk weten of de annulering nog mogelijk was of dat het pakket al onderweg naar je is.
Waar veel wordt geshopt, ingepakt en verzonden, kan er helaas ook eens schade ontstaan. Mocht dat bij jouw aankoop in onze webshop gebeuren, dan spijt ons dat enorm. Hier vind je alles wat in het geval van een reclamatie belangrijk is.
Stap 1
Stuur ons een e-mail naar info@caamate.de met de volgende gegevens:
• bestelnummer en aankoopdatum
• artikelnaam
• een korte foutbeschrijving
• één of twee foto’s waarop het defect duidelijk zichtbaar is
Als je twijfelt of het lastig is om een foto te maken, bel dan gerust even onze klantenservice op 0350 000000.
Stap 2
Wij bekijken de foto’s zo snel mogelijk en je ontvangt per e-mail of telefoon bericht over hoe het verder gaat. We doen altijd ons best om een oplossing te vinden waar alle partijen blij van worden – jij, wij en onze planeet.
Stap 3
Is de situatie duidelijk, dan sturen we direct vervanging naar je toe. In zeldzame gevallen vragen we je eerst het beschadigde product terug te sturen. Gebruik hiervoor bij voorkeur de originele doos en verpakking. Alvast bedankt!
Meer details over onze reclamatievoorwaarden:
De garantie verloopt volgens de wettelijke bepalingen. Wij kunnen geen garantie geven op schade of gebreken die ontstaan door onjuiste bediening, verkeerd gebruik, onjuiste opslag, nalatig of foutief onderhoud of overbelasting. Details over de garantie vind je in onze algemene voorwaarden.